יום ראשון, 3 בפברואר 2013

קרא מאות מאמרי ביקורת על לינה של אורחים אמיתיים ב-Windward Pointe Condominiums Orange Beach, אורנג' ביץ', אלבמה, ארצות הברית

אורנג' ביץ', אלבמה, ארצות הברית, Windward Pointe Condominiums Orange Beach

Windward Pointe Condominiums Orange Beach

בדירת נופש Windward Pointe Condominiums Orange Beach יש בריכה (בעונה), סאונה, ובנוסף מעלית. דירת הנופש נהנת ממיקום מושלם ליד הים ורק הליכה קצרה אל אדוונצ'ר איילנד אורנג' ביץק.

מתקני דירת הנופש כוללים מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם וחוף פרטי. אם הינכם מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי.

כל המגורים המודרניים של Windward Pointe Condominiums Orange Beach מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו במגורים מקרר, נגן די וי די ומרפסת פרטית.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד דירת הנופש תמצאו גם את תיאטרון סאות' בולדווין וColumbia Southern University. נסיעה קצרה מדירת הנופש תביא אתכם אל פארק גולף סטייט וגן החיות של אלאבמה גולף קואסט.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, אמבטיה, חוף פרטי, מגרש גולף (באזור), גישה ישירה לחוף, מתקני כושר, סולריום, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


24770 Perdido Beach Boulevard, אורנג' ביץ', אלבמה, ארצות הברית


   

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Windward Pointe Condominiums Orange Beach ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Windward Pointe Condominiums Orange Beach כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Windward Pointe Condominiums Orange Beach
אורנג' ביץ'
אלבמה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה